قوانین

قوانین و مقررات

ثبت اطلاعات مشتريان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌ هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

مراحل بررسي و ارسال سفارشات :

پس از پرداخت سفارش و تاييد شدن آن كه حداكثر ۱ روز كاري طول خواهد كشيد ،‌ وضعيت سفارش به ” در حال آماده شدن ” تغيير مي كند . در صورتي كه سفارش به كسري بخورد به وضعيت ” در انتظار كامل شدن ” تغيير كرده و ليست موارد كسري داخل توضيحات سفارش ثبت مي شود و در غير اين صورت پس از بسته بندي به ” آماده به ارسال ” تغيير حالت مي دهد . آماده به ارسال سفارش به اين معناست كه در همان روز تحويل شركت مربوطه براي حمل بسته خواهد شد (پست ، باربري و …) . ۱ تا ۲ روز كاري پس از ارسال بسته (آماده به ارسال شدن) نيز كد پيگيري بسته داخل توضيحات سفارش ثبت شده و وضعيت بسته به ” تحويل داده شده ” تغيير مي كند .

يگيري سفارشات :

جهت پيگيري سفارش خود در صورتي كه زمان بندي هاي قيد شده سپري شده و بسته بدون تغيير وضعيت مانده است ،‌مي توانيد از طريق شماره های درج شده با فروشگاه تماس بگيريد .

روش هاي ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند كه مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشريح در صفحه ارسال سفارشات قيد شده است .

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

قطعات الكترونيك ارائه شده در فروشگاه به هيچ وجه شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت و یا تعویض نمي باشد و مسئوليتي از بابت كاركرد صحيح قطعه ، چگونگي كار با قطعه و يا آموزش هاي مربوطه به عهده فروشگاه نمي باشد . 

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌ بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود . ميزان امنيت و دقت روش هاي ارسال به شرح زير است : ۱ – پيك موتوري ۲ – ترمينال اتوبوسراني ۳- باربري  4- تیپاکس 

اعلام مغايرت :

در صورتي كه اجناس ارسال شده با فاكتور مغايرت داشته باشد ، مشتري موظف است حداكثر تا ۱ روز بعد از دريافت بسته ، فروشگاه را در جريان بگذارد ، در غير اين صورت بعد از اين زمان مسوليتي بر عهده فروشگاه نمي باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌ علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .